Ինչպե՞ս ճիշտ կազմակերպել սոցիալական նախագծերի մարքեթինգը. Հռիփսիմե Մկրտչյան

Ինչպե՞ս ճիշտ կազմակերպել սոցիալական նախագծերի մարքեթինգը. Հռիփսիմե Մկրտչյան

Green Shop 4eco-ի նպատակը հենց այդ ակցիաների ծախսերը նվազեցնելն էր: Վերամշակման հումքից ստացված ապրանքները գործարանային գնով ստանալով և մի փոքր ավելի թանկ վաճառելով, հնարավոր է դառնում գոնե թեթևացնել տրանսպորտի ծախսը: Այդպես նաև գովազդվում և խրախուսվում է հայկական արտադրանքը... 


Շարունակությունը՝ կայքում